سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین پول سازی Posey در Homestead

معتبرترین سایت پیش بینی

اما ، پس از اطلاع از ماشین پول سازی Posey در Homestead ، او شیفته این ورزش و کرافورد خود شد. در 6 آگوست 1931 ، Satchel Paige اولین حضور خود را به عنوان یک کرافورد انجام داد. گرینلی با پیج در تیم خود ، با سرمایه گذاری 100000 دلار در یک پارکینگ جدید که Greenlee Field نام دارد ، خطر بزرگی را متحمل شد. در روز افتتاحیه ، 30 آوریل 1932 ، باتری پارچ گیر از دو آیکون قابل فروش در کل بیس بال سیاه تشکیل شده بود: Satchel Paige و Josh Gibson.

در سال 1933 ، گرینلی ، سوار بر محبوبیت کرافورد خود ، به مرد بعدی تبدیل شد که یک لیگ سیاه را راه اندازی کرد. در فوریه سال 1933 ، گرینلی و نمایندگان شش تیم دیگر برای تصویب اساسنامه سازمان ملی باشگاههای حرفه ای بیس بال در گرلوی کرافورد گریل ملاقات کردند. نام لیگ جدید همان لیگ ملی Negro National League بود که یک سال قبل در سال 1932 منحل شده بود. اعضای لیگ جدید Pittsburgh Crawfords ، Columbus Blue Birds ، Indianapolis ABCs ، Baltimore Black Sox ، Brooklyn Royal Giants ، Cole"s Giants (قبلاً غول های آمریکایی شیکاگو) و Nashville Elite Giants بودند. گرینلی همچنین به فکر تکرار بازی All-Star Baseball League Major League افتاد ، به جز ، برخلاف روش لیگ بزرگ که بازیکنان ورزشی بازیکنان را انتخاب می کردند ، طرفداران به شرکت کنندگان رای دادند. اولین بازی ، معروف به بازی ستارگان شرق و غرب ، پیش از جمعیت 20 هزار نفری ، در 10 سپتامبر 1933 در پارک کمیسکی شیکاگو برگزار شد.

جنگ جهانی دوم
با حمله ژاپنی ها به پرل هاربر در 7 دسامبر 1941 ، ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم شد. با یادآوری جنگ جهانی اول ، آمریکای سیاه قول داد که از تأثیرات مفید یک جنگ بزرگ: رونق اقتصادی و وحدت اجتماعی منصرف نخواهد شد.