سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم ارسال

معتبرترین سایت پیش بینی

کورکجیان استفاده از سیستم ارسال کور از سیستم مناقصه کور را دلیل "پیشنهاد ظالمانه" ماتسوزاکا می داند. او همچنین فرض می کند که مبلغ پیشنهادی بالای ماتسوزاکا به تورم پیشنهادات کی ایگاوا کمک کرد که دو هفته بعد ارسال شد ، و این مشکل را تداوم بخشید. بیشتر. برایان کاشمن ، مدیر کل یانکیس ، پس از به دست آوردن حقوق مذاکره برای Igawa ، به خبرنگاران گفت که "سیستم ارسال ، به وضوح با آنچه در زمستان امسال انجام شد ، لزوماً بهترین سیستم نیست". کورکجیان ادعا می کند که دیگر مدیران MLB از قبل معتقدند که یک ساختار نماینده آزاد سنتی ، که بالاترین پیشنهاد قیمت را دارد ، بهتر از سیستم فعلی است. رئیس تیم Cashman و Yankees ، Randy Levine ، در اوایل سال 2007 با مقامات تیم NPB ملاقات کرد و در مورد سیستم ارسال ، از جمله موارد دیگر ، بحث و تبادل نظر کرد. این جلسات هیچ تغییر فوری در پی نداشت.

سیستم ارسال یک سیستم انتقال بازیکن بیس بال است که بین سازمان بیس بال کره (KBO) و لیگ برتر بیس بال (MLB) کار می کند. این سیستم بر اساس سیستم اصلی ارسال است که در سال 1998 بین MLB و Nippon Professional Baseball (NPB) برقرار شد.

برای واجد شرایط بودن برای ارسال ، یک بازیکن باید حداقل هفت سال در KBO بازی کرده باشد. تحت این سیستم ، هنگامی که یک بازیکن KBO "ارسال می شود" ، MLB یک حراج خاموش چهار روزه را برگزار می کند که در طی آن تیم های MLB می توانند پیشنهادات مهر و موم شده را برای تلاش برای به دست آوردن حقوق انحصاری مذاکره با بازیکن برای مدت 30 روز ارائه دهند. . اگر تیم KBO پیشنهاد برنده را بپذیرد ، در این صورت بازیکن آزاد است تا با تیم MLB با بالاترین قیمت پیشنهادات را انجام دهد. اگر تیم MLB و بازیکن KBO قبل از انقضا مهلت 30 روزه در مورد شرایط قرارداد به توافق برسند ، تیم KBO مبلغ پیشنهاد را به عنوان هزینه انتقال دریافت می کند و بازیکن در MLB آزاد است. اگر تیم KBO پیشنهاد برنده را رد کند یا اگر تیم MLB نتواند با بازیکن ارسال شده به توافق نامه قرارداد برسد ، در این صورت هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود و حقوق بازیکن به تیم KBO او برمی گردد.

تا پایان دوره ارسال 2014-2015 ، هشت بازیکن KBO با استفاده از سیستم ارسال شده اند. از این میان ، دو قرارداد لیگ اصلی را بلافاصله امضا کردند ، یکی قرارداد لیگ جزئی را امضا کرد ، چهار پیشنهاد توسط تیم KBO رد شد و یک نفر در طول مدت 30 روز مذاکره نمی توانست به توافق نامه برسد. سه بازیکنی که از طریق سیستم ارسال توسط تیم های MLB خریداری شده اند هیون جین ریو ، جونگ هو کانگ و بیونگ هو پارک هستند.