سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی سری ژاپن

معتبرترین سایت پیش بینی

مشابه ساختار فعلی سری جهانی ، یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی سری ژاپن باید در چهار بازی پیروز شود. با این حال ، به دلیل اینکه بازی ها می توانند مساوی شوند ، ممکن است بیش از 7 بازی طول بکشد تا سری بازی ها را بردارید. اگر این سری باید تمدید شود ، تمام بازی های فراتر از بازی 7 بدون محدودیت ابتدایی انجام می شوند ، در حالی که بازی 8 در همان مکان بازی 7 انجام می شود و بازی 9 و بالاتر از آن در یک روز متحرک در محل تیم مقابل انجام می شود.

به دنبال زلزله و سونامی T?hoku 2011 و فاجعه هسته ای Fukushima Daiichi متعاقب آن ، قوانین ویژه ای برای فصل 2011 NPB اعمال شد:

    به دلایل صرفه جویی در مصرف برق ، علاوه بر حد معمول 12 نوبت ، هیچ وقت اضافه نمی شود که در طول فصل منظم 3 ساعت و 30 دقیقه از زمان شروع بازی بگذرد. این زمان تاخیرهای ناشی از آب و هوا را شامل می شود ، اما قطع شدن برق منجر به بازی نامیده می شود.
    به دلیل تأخیر آغاز فصل و به دلیل تعهدات پس از فصل نسبت به قهرمان (مانند سری 2011 آسیا) ، قوانین پسوند سری ژاپن در صورت مساوی بودن این مجموعه پس از هفت بازی ، فقط یک بازی اضافی در سال 2011 اصلاح شد. بازی می شد.

اکثر تیم های ژاپنی دارای چرخش شروع شش نفره هستند (در مقابل تیم های MLB که دارای چرخش های پنج نفره هستند). اگرچه لیست بازیکنان هر تیم 28 بازیکن است ، مانند سایر ورزش های حرفه ای ، برای هر بازی 25 بازیکن محدودیت دارد. مدیران قبل از هر بازی سه بازیکن را خراشیده می کنند ، به طور معمول جدیدترین پارچ های شروع کننده ، شبیه بسکتبال حرفه ای (دو خراش).