سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1973–1981: اشتاینبرنر ، مارتین ، جکسون و مونسون: باغ وحش برانکس

معتبرترین سایت پیش بینی

یکی از اهداف مهم اشتاینبرنر نوسازی استادیوم یانکی بود. در اواخر دهه 1960 بسیار خراب شده بود و محله اطراف نیز به جنوب رفته بود. CBS در ابتدا پیشنهاد نوسازی را داد ، اما تیم نیاز به بازی در جای دیگری داشت و مت ها حاضر به باز کردن خانه خود ، استادیوم شی ، به روی یانکی ها نبودند. یک استادیوم جدید در میدوولندز ، آن سوی رودخانه هادسون در نیوجرسی پیشنهاد شد (و در نهایت به عنوان استادیوم غول پیکرها ، مخصوص فوتبال) ساخته شد. سرانجام ، در اواسط سال 1972 ، شهردار جان لیندسی وارد عمل شد. این شهر ورزشگاه را خریداری کرد و یک دوره بازسازی گسترده دو ساله را آغاز کرد. از آنجا که این شهر همچنین دارای ورزشگاه شی بود ، مت ها مجبور شدند به یانکی ها اجازه دهند دو فصل در آنجا بازی کنند. این بازسازی ها ظاهر استادیوم را مدرن کردند ، ابعاد را به میزان قابل توجهی تغییر دادند و برخی از صندلی ها را تغییر شکل دادند.

در سال 1973 ، اشتاینبرنر این قانون را به عنوان تنها تیم MLB با سیاست ظاهری شخصی که شامل تراشیده شدن ، موهای بلند بریده یا مرتب شده است ، آغاز کرد. این قانون امروز نیز ادامه دارد و پسران وی پس از مرگ جورج توسط وی اعمال می شوند.

پس از فصل 1974 ، اشتاینبرنر حرکتی را آغاز کرد که دوران مدرن آژانس آزاد را آغاز کرد ، و با شکارچی گربه ماهی گربه دور از اوکلند امضا کرد. در اواسط فصل 1975 ، تیم بیلی مارتین بازیکن دوم سابق خود را به عنوان مدیر استخدام کرد. با در دست داشتن مارتین ، یانکی ها به سری جهانی 1976 رسیدند ، اما قرمزهای سینسیناتی و "ماشین بزرگ قرمز" معروف آنها را درگیر خود کردند.